crm web based software

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Zainwestuj w crm web based software?

Sprzedajesz produkty lub usługi w internecie, ale nie jesteś zadowolony z uzyskanych obrotów? Czasem niewielkie zmiany, np. zainwestowanie w crm, mogą znacząco podnieść wskaźnik konwersji. Dowiedz się, jak nowoczesne technologie pomagają w uzyskaniu wysokich zysków.

Wszystkie kontakty w jednym miejscu

Crm to nic innego jak centralna baza kontaktów. Zawiera dane wszystkich klientów, którzy kontaktowali się z twoją firmą. Jest to bardzo przydatne narzędzie, bo można szybko zweryfikować historię transakcji, indywidualne preferencje zakupowe. To pomaga w przygotowaniu spersonalizowanej oferty. Jeśli konsultant ma wgląd w dany rekord, łatwiej jest mu na tej podstawie przygotować propozycję dostosowaną do potrzeb zainteresowanego. Tym samym zwiększa się współczynnik konwersji, bo nie trzeba zdobywać potrzebnych informacji od początku. Ważniejsze ustalenia, uwagi klienta można wyczytać w systemie. Dostęp do centralnej bazy kontaktów to również łatwiejsze przygotowanie kampanii reklamowych. Można je bowiem skierować do określonej grupy odbiorców. Tym samym oprogramowanie typu crm web based software bardzo pomaga w zwiększeniu sprzedaży.

Łatwe zarządzanie kontaktami

System crm umożliwia swobodne zarządzanie kontaktami. W każdej chwili można je edytować, usuwać. To powoduje, że zmiany wprowadza się „od ręki”. Przekłada się to na konwersję, bo klient może szybko załatwić konkretną sprawę. Zbyt długa obsługa powoduje, że klienci są zniecierpliwieni i przechodzą do konkurencji. Oprogramowanie typu crm web based software ma również dodatkowe funkcje, jak np. wykrywanie duplikatów, filtrowanie rekordów. To przydatne narzędzia w profesjonalnym kontakcie z klientem.

Wielokanałowość (omni-channel) to standard

Obecnie normą w kontaktach z biurem obsługi jest wykorzystanie różnych dostępnych kanałów. Klienci kontaktują się przez telefon, potem piszą na czacie, a na końcu wypełniają formularz kontaktowy. Takie płynne przemieszczanie się między różnymi dostępnymi kanałami jest czymś normalnym. Jeśli nie chcesz, by klient przeszedł do konkurencji, musisz zadbać o profesjonalną obsługę. Pomocny jest w tym profesjonalny crm, w którym konsultanci zostawiają informacje po każdej z rozmów. To powoduje, że nie trzeba przy kolejnym kontakcie pozyskiwać informacji od początku, a można się odnieść do już zdobytych danych i na nich bazować. Dzięki temu niezależnie, w jaki sposób dana osoba będzie się komunikowała z firmą, konsultanci będą mieli dostęp do jej historii zakupów. Na tej podstawie będą mu mogli zaproponować najlepsze rozwiązanie.