michał misiak

Zorganizuj lepszą pracę działu obsługi – system rejestracji zgłoszeń

Decydując się na system rejestracji zgłoszeńhttps://focustelecom.pl/focus-desk/ – znacznie usprawniamy działanie każdego działu obsługi. Dzisiaj coraz częściej stosuje się systemy rejestracji i zarządzania zgłoszeniami. Pozwala na utrzymanie porządku w kontaktach z wszystkimi klientami. Co to jest system rejestracji zgłoszeń i jakie ma funkcje? Przeczytaj nasz tekst i poznaj odpowiedź na to pytanie!

CO TO JEST SYSTEM REJESTRACJI ZGŁOSZEŃ?

Odpowiedni system rejestracji zgłoszeń potrafi bardzo dobrze zorganizować pracę, wprowadzone dane dają konkretne informacje, można nimi zarządzać w jednym panelu oraz przydzielać konkretne działania danym pracownikom.

Systemów rejestracji jest wiele, wszystkie one są podobne do siebie i mają konkretne funkcje.

FUNKCJE ZADANIOWE SYSTEMÓW REJESTRACJI ZGŁOSZEŃ

1. Doskonale można prowadzić pracę swojego działu poprzez przydzielanie określonych zadań konsultantom, którzy mają odpowiednie kompetencje.

2. Można prowadzić wiele kampanii w tym samym czasie. Oznacza to, że nie ponosimy żadnych dodatkowych kosztów.

3. Dzięki określonym systemom można prowadzić komputerowo nudne i ciągle powtarzające się czynności. Znacznie ogranicza to pracę naszych pracowników, czyniąc ją bardziej wydajną. Pracownicy nie tracą czasu pracy na zadania bezpodstawne i takie, które można przydzielić odpowiednim systemom.

4. W każdej chwili i w każdym przypadku ogranicza się powstawanie jakichkolwiek błędów.

DODATKOWO

Kupując dany system rejestracji zgłoszeń, otrzymujemy 30 – to dniową opiekę konsultanta, który pomorze nam wprawić się w prowadzenie danego systemu. Jest to pomoc darmowa w ramach zakupu systemu. W każdej chwili możemy rozwiać nasze wątpliwości, dzwoniąc do danego specjalisty. Od firmy sprzedającej otrzymujemy wszystkie aktualizacje danego systemu. Ze specjalistą możemy się skonsultować za pomocą internetu, telefonu, maila czy czata.

JAK DZIAŁA KAŻDY DOBRY SYSTEM?

Przy pomocy specjalnych aplikacji pracownicy biura obsługi, w którym zainstalowano odpowiedni system rejestracji zgłoszeń, mogą przyjmować i automatycznie rejestrować zgłoszenia.

Przyjęte zgłoszenia są odpowiednio zapisywane i od razu generowane jest potwierdzenie ich przyjęcia. Operatorzy lub konsultanci są również automatycznie informowani o wpłynięciu kolejnego zgłoszenia. Kolejne zgłoszenia są odpowiednio definiowane i od razu zapisywane w specjalnych raportach.

Systemów jest wiele i wszystkie doskonale generują wszelkie informacje o danym zgłoszeniu. Cała historia zgłoszeń i kolejnych odpowiedzi od konsultantów, jest wyszczególniona i zapisana w specjalnych raportach. Natomiast raporty są dostępne, w każdej chwili, dla pracowników biura obsługi klienta.

CO ZYSKUJE KAŻDY KLIENT?

Klienci danych biur obsługi, są od razu rozpoznawani i ich zgłoszenia są odczytywane w jak najszybszym tempie. Dzięki temu jest bardzo dobry kontakt pomiędzy klientami a pracownikami każdego biura obsługi. Klienci czują, że pracownicy interesują się nimi i od razu odnotowują wszelkie ich zgłoszenia. Zgłoszenia, natomiast, są w bardzo szybkim czasie odnotowywane i każdy klient od razu otrzymuje potwierdzenie, przyjęcia danego zgłoszenia.

Dzięki zainstalowaniu danych systemów rejestracji zgłoszeń, zgłoszenia każdego klienta są od razu odnotowywane. Wszelkie zgłoszenia klientów są zapisywane w specjalnych chronionych bazach. W ten oto prosty sposób, klienci zapisują się na różnego rodzaju imprezy, wydarzenia lub do różnego rodzaju kolejek. Każdy zapisany klient nie jest już potem anonimowy, pracownicy danego biura obsługi znają klienta i wprowadzają do bazy danych tylko kolejne i zaistniałe zmiany.
tego rodzaju system jest bardzo prosty w obsłudze.